Teslimat Bilgileri
Nakliye, İade ve Kullanım Koşulları
Fiyatlara KDV dahil midir?
Evet, tüm ürün fiyatlarına KDV dahil edilmiştir.
Ürün ödemesini nasıl yapabilirim?
Ödemelerinizi kredi kartıyla taksitli olarak yapabilirsiniz. Ayrıca, kredi kartı kullanmak istemezseniz, Havale/EFT seçeneklerimiz de mevcuttur.
Kargo ücreti ne kadar tutmaktadır?
Kargo ücreti, ürünün ağırlığına ve hacmine (desi-kg) göre değişiklik göstermektedir. Kampanya dahilinde bazı ürünlerde kargo ücretleri Hepitop tarafından karşılanmaktadır.
Ürünüm eksik çıkarsa ne yapmalıyım?
Kargo görevlisinden ürünü teslim aldıktan sonra eksiklik fark ederseniz lütfen hemen bizimle iletişime geçiniz.
Yanlış ürün gönderilirse ne yapmalıyım?
Yanlış ürün teslim aldıysanız lütfen hemen bizimle irtibata geçiniz.
Gönderilen ürün hasarlıysa ne yapmalıyım?
Hasarlı bir ürün teslim aldıysanız, öncelikle bizimle iletişime geçmelisiniz. Daha sonra hasarlı ürünü kargo ücreti karşı taraf ödemeli olarak bize geri gönderebilirsiniz. Hasarlı ürün tarafımızdan değiştirilip, ücretsiz olarak tekrar size gönderilecektir.
İade talep ediyorum. Ne yapmalıyım?
Müşterilerimiz, herhangi bir sebep belirtmeksizin ürünlerini 7 gün içinde iade edebilirler. İade edilecek ürünlerin orijinal ambalajında, hasarsız ve kullanılmamış olması gerekmektedir.
İade edilecek ürünün faturası kurumsal ise, ürünle birlikte iade faturası göndermeniz gerekmektedir. İade faturası, ürün birim fiyatı + KDV olarak kesilmeli ve kargo bedeli dahil edilmemelidir. Kurumsal faturalarla yapılan iadeler, iade faturası gönderilmediği takdirde işleme alınamaz.
385 SAYILI VERGİ USUL KANUNU GENEL TEBLİĞİ UYARINCA YENİ UYGULAMA!
Vergi mükellefi değilseniz, ürünle birlikte size gönderilen faturayı da geri göndermeniz gerekmektedir. Aksi takdirde iade işlemi yapılamaz.
Genel İade Şartları:
- İadeler, orijinal kutu veya ambalaj ile yapılmalıdır.
- Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örneğin, kargo etiketi yapıştırılmış ya da koli bandıyla bantlanmış ürünler) ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
- İade edilecek ürün ile birlikte orijinal fatura ve iade sebebini içeren bir dilekçe gönderilmelidir.
- Bu tip iadelerde kargo ücreti alıcıya aittir.
İade durumunda tutar ne zaman hesabıma yatacak?
İade başvurunuz en geç 10 iş günü içinde işleme alınır. İade süreci hakkında bilgilendirilmek için ekibimiz sizinle iletişime geçecektir.
Yurt dışı banka kartlarından ekstra ücret alınmakta mı?
Yurt dışı banka kartlarıyla yapılan ödemelerde para birimi dönüşüm farkları oluşabilir. Ayrıca, yurt dışındaki bankaların bu işlem için kesebileceği ücretlerden Hepitop sorumlu değildir.
Siparişim kaç gün içinde elime geçer?
Siparişlerinizin en kısa sürede hazırlanması için elimizden geleni yapıyoruz. Ancak bazı ürünler stok durumuna bağlı olarak daha uzun sürede temin edilebilmektedir. Bu gibi durumlarda size e-posta ya da telefon yoluyla bilgilendirme yapılacaktır. Genel olarak, siparişleriniz 1-3 iş günü içinde adresinize teslim edilir.
Siparişimi onayladıktan sonra vazgeçtim, nasıl iptal edebilirim?
Siparişinizi iptal etmek için İletişim bölümünden bize mesaj gönderebilirsiniz. Siparişiniz henüz kargoya verilmediyse iptal edilecek ve ödediğiniz tutar iade edilecektir. Siparişiniz kargoya verildikten sonra iptal etmek isterseniz, ürün kargo ücreti size ait olacak şekilde tarafımıza geri gönderilmelidir. Üründe hasar yoksa ödemeniz iade edilecektir.
Teslimat anında ve sonrasında herhangi bir bedel ödeyecek miyim?
Ürün ve kargo ücretini sitemizden ödemişseniz, teslimat anında kargo firmasına herhangi bir ödeme yapmanıza gerek kalmaz. Eğer Kapıda Ödeme seçeneğiyle sipariş verdiyseniz, sipariş tutarı, kargo ücreti ve hizmet bedeli teslimat esnasında kargo görevlisine ödenecektir. Kapıda ödeme hizmet bedeli, kargo firmasının tahsil ettiği bir ücrettir.
Teslimat anında adreste kimse bulunmazsa ne olur?
Kargo görevlisi, size kargo firmasının telefon numarasını içeren bir haber formu bırakacaktır. Bu bilgileri kullanarak siparişinizi en yakın kargo merkezinden teslim alabilirsiniz.
Sipariş verdikten sonra teslim alacak kişiyi değiştirebilir miyim?
Sipariş verdikten sonra teslim alacak kişi değiştirilememektedir.
Siparişimin içinde değişiklik yapmak istiyorum, nasıl yapabilirim?
Sipariş onaylandıktan sonra içeriğinde değişiklik yapılamamaktadır. Ancak yeni bir sipariş verebilirsiniz.
Sipariş verdikten sonra teslimat adresini değiştirebilir miyim?
Güvenlik nedeniyle, belirli soruların doğru yanıtlanması durumunda teslimat adresi değiştirilebilmektedir.
Teslimatta gecikme olduğunda ne yapmalıyım?
Siparişlerinizin durumu için Siparişlerim bölümüne tıklayarak kontrol edebilirsiniz. Eğer siparişinizin teslimatı 1-3 iş gününden uzun sürdüyse, lütfen bizimle iletişime geçiniz.